Terumi

Awatar użytkownika
Yukirin
Administrator
Posty: 5232
Rejestracja: 14 lut 2015, o 12:23
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: Yukirin#7705
Multikonta: Airan

Terumi

Post autor: Yukirin »

Obrazek
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Doge
Moderator
Posty: 143
Rejestracja: 18 lut 2015, o 22:28
Krótki wygląd: Ciemny blondyn w okularach
Widoczny ekwipunek: Torba na laptopa, telefon
GG/Discord: Aka#1339
Multikonta: Aki, Atae

Re: Terumi

Post autor: Doge »

Youton
Obrazek
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Di
Pierwsza ranga Youton no Jutsu pozwala użytkownikowi na wytwarzanie Uwolnienia Lawy. Pomimo ograniczonego zasięgu, technika już teraz jest dość nieprzyjemna dla każdego, kto będzie miał pecha dotknąć tegoż wytworu - temperatura pozwala na wywołanie oparzeń drugiego stopnia na każdym, kto nie potrafi kontrolować chakry Youtonu. Niestety jednak, po powierzchni tej jeszcze nie dość gorącej lawy można spokojnie chodzić za pomocą Suimen Hokou no Waza. Dodatkowo, shinobi może wytwarzać gumę.
Zasięg
5 m³, 15 metrów
Koszt Chakry E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Yōton: Gomudama
Ranga
D
Pieczęci
Ptak
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika użytkowników Youtonu, używana głównie w defensywie. W wypadku tej techniki, jak i bliźniaczej Gomunawa, shinobi nie wykorzystuje jednak lawy jako takiej - tym razem zmienia nieco jej strukturę, by natychmiast po jej wydzieleniu ostygła i zmieniła się w gumowaty, bardzo wytrzymały materiał. Dzięki temu użytkownik wytwarza sporą piłkę z gumy, za pomocą której może obronić nawet grupę ludzi przed obrażeniami - a pozwala ona ochronić przed większością Taijutsu, a nawet przed ostrą bronią i obrażeniami po upadku! Niestety, cios bronią z siłą powyżej 40 jest w stanie przebić kulę.
Nazwa
Yōton: Gomunawa
Ranga
D
Pieczęci
Ptak
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 metry)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna technika, wykorzystująca lawę ze zmodyfikowaną strukturą. Tym razem jednak używa się jej znacznie oszczędniej - zamiast wytwarzać spore przedmioty, shinobi po prostu wypuszcza ją w kształcie powrozu, wytwarzając bardzo mocny sznur z gumowatej liny. Dzięki temu można albo szybko zawiązać ją wokół sojusznika i wyciągnąć go z niebezpieczeństwa, albo obwiązać oponenta i obalić go. Można nawet wykorzystać ją w formie liny do wspinaczki lub... bungee. Lina dość mocno się rozciąga - nawet trzykrotnie, dlatego wytworzenie metra sznura może przy pełnym rozciągnięciu osiągnąć nawet trzy metry.
Nazwa
Yōton: Gomumari
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
Rzutu
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kule)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa kule o średnicy 10 centymetrów, wykonane z twardej ale elastycznej gumy, które odbijają się od każdej sztywnej powierzchni. Shinobi potrafi unosić je nad swoją dłonią, jednak atakowanie nimi to po prostu rzut w kierunku celu. Dlatego też obrażenia w głównej mierze zależą od siły użytkownika, jednak trafienie każdą kulą można porównać z trafieniem piłki kauczukowej o odpowiednio większym rozmiarze.
Obrazek
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Shinobi tej rangi potrafi już dość dobrze kontrolować Uwolnienie Lawy. Gęstość wytworu staje się większa, podobnie jak rośnie jego zasięg i temperatura – w tym momencie nawet krótki kontakt z lawą może wywołać nieprzyjemne oparzenia trzeciego stopnia (a dłuższy, cóż… nie ma problemu ze stopieniem ciała). Dodatkowo użytkownik otrzymuje umiejętność wytwarzania wapna, które po dodaniu wody w rozsądnych proporcjach związuje się w cement.
Zasięg
15 m³ – 25 metrów
Koszt Chakry E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Yōton: Yōgan Ryūshutsu
Ranga
C
Pieczęci
Pies → Świnia → Tygrys → Wół → Szczur → Ptak
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Pierwsza technika klanu Terumi, pozwalająca na wytwarzanie większych ilości lawy. Shinobi gromadzi wewnątrz swojego ciała jak najwięcej chakry Uwolnienia Lawy, po czym stopniowo wypuszcza ją w formie magmy o konsystencji syropu - może ją wypluwać na dosyć duży dystans i z nie najgorszą precyzją. Lawa ta jest bardzo gorąca i może doprowadzić do dotkliwych poparzeń, jeżeli zetknie się z ciałem przeciwnika. Dodatkowo, ma ona ciekawą właściwość szybkiego zastygania - dzięki temu można np. zalać jakąś dziurę w ścianie, blokując przejście twardą skalną powłoką.
Nazwa
Yōton: Sekkaigyō no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Królik → Wół → Pies → Wąż
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 pociski)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik może wypluć do trzech kul wapna w krótkich odstępach czasu. Każda z nich ma objętość na tyle dużą, że potrafią pokryć połowę torsu człowieka, czy nogi od ziemi do kolan (drugie porównanie użyte nieprzypadkowo). Pociski mają konsystencję mokrego piasku i same w sobie nie są groźne, można z łatwością się z nich wyswobodzić lub strzepnąć z ubrania. Ich użyteczność objawia się w połączeniu z wodą. Po zmieszaniu wapiennych pocisków z wodą, substancja zaczyna się związywać i w kilka sekund zastyga jako cement. Do jego rozbicia potrzebna jest siła 100, natomiast do wyzwolenia się "od wewnątrz", czyli np. zastygniętych nóg wyszarpując je - 140.
Obrazek
Youton
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Trzecia ranga kontroli Uwolnienia Lawy. Użytkownik jest w stanie wytwarzać znacznie więcej tejże niebezpiecznej cieczy, będąc jednocześnie w stanie kontrolować jej gęstość, szybkość rozprzestrzeniania, oraz temperaturę – a ta staje się naprawdę niebagatelna, mogąc powoli rozpuszczać ciała oponentów nawet przy nieznacznym kontakcie.
Zasięg
25 m³ – 35 metrów
Koszt Chakry E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Yōton: Yōkai no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Koń
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Zaawansowana technika, dostępna dla shinobi, którzy już dość dobrze opanowali kontrolę nad lawą. Tym razem pozwala ona wytworzyć sporą ilość magmy jednocześnie, a następnie wystrzelić ją w jednym momencie w powietrze - tam zaś rozprzestrzenia się, zmieniając się w ogromną, cienką "płachtę" z Yōtonu, która może pokryć nawet dużą powierzchnię płynem o bardzo wysokiej temperaturze. Jako że atak nadchodzi z powietrza, nie da się odskoczyć przed atakiem, więc trzeba być dostatecznie szybkim by móc uciec spod ataku. Dodatkowo technika tworzy gęsty dym, który ogranicza pole widzenia.
Nazwa
Yōton: Gomuheki
Ranga
B
Pieczęci
Ptak
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najsilniejsza technika defensywna, korzystająca z gumowatej wersji Uwolnienia Lawy. Tym razem użytkownik techniki gromadzi dużą ilość chakry, a następnie po dotknięciu ziemi obiema rękami tworzy ogromne ilości beżowej cieczy nienewtonowskiej, która później na życzenie użytkownika tężeje, zmieniając się w grubą, dużą ścianę z gumy. Jest ona w stanie zablokować nawet silne ataki, toczące się głazy, uderzenia dużych zwierząt i tak dalej - zamiast przyjmować siłę uderzenia, rozprowadza ją na całą powierzchnię. Dzięki temu potrzebna jest naprawdę silna technika penetracyjna, aby móc przebić tę zasłonę.
Obrazek Youton
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatnia ranga kontroli Youtonu. Na tym poziomie shinobi staje się śmiertelnym niebezpieczeństwem dla każdego oponenta – potrafi on wytwarzać lawę z dziecinną łatwością, mogąc dość szybko wytworzyć spore jej ilości i posłać ją z dużą prędkością w dowolnym kierunku. A gdy już dosięgnie celu, zazwyczaj jest on zgubiony – lawa ma już temperaturę tej normalnej, naturalnej, co oznacza szybkie topienie wszystkiego, co się napatoczy.
Zasięg
35 m³ – 45 metrów
Koszt Chakry D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Yōton: Shakugaikōken
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 ciosy)
Dodatkowe
Wymaga aktywacji Yōton no Yoroi
Opis Technika pochodząca bezpośrednio od Yōton no Yoroi, pozwalająca znacząco wzmocnić cios pięścią, wymierzony w przeciwnika. Zwykły, ordynarny cios kułakiem, wymierzony najczęściej w szczękę przeciwnika. Jaka jest więc różnica? Użytkownik nagromadza sporą ilość chakry w ręku, podgrzewając pancerz wokół niej jeszcze bardziej, czego efektem jest bardzo silna aura - nawet jeżeli uderzenie nie trafi, sama temperatura jest w stanie oparzyć go tak, jakby stał przez 5 minut w żywym ogniu. A jeśli uderzenie trafi... cóż, oponent nie ma szans przeżycia.
Nazwa
Yōton: Shakugaryūgan no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Pies → Wół → Królik → Wąż
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 pocisków)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo silna technika dystansowa, będąca w stanie zadać bardzo poważne obrażenia i przebić się przez nawet grube osłony. Użytkownik nagromadza chakrę w ustach, po czym wypluwa ją stopniowo, sporymi porcjami - przyjmują one kształt sporych kul magmy o konsystencji stopionych głazów. Pociski te zostają gwałtownie wystrzelone w różnych kierunkach, uderzając we wszystko z dużą siłą. Ze względu na ich właściwości fizyczne, mogą one bez problemu się przetopić przez sporą ilość obiektów, a dodatkowo - ze względu na ich szybkość - są trudne do uniknięcia.
Obrazek Youton
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Ranga mistrzowska. Shinobi o tym poziomie potrafi od niechcenia wytwarzać miażdżące ilości lawy, mogąc bez problemu spopielić nawet spore obszary (nie wspominając o pełnej kontroli gęstości i szybkości rozprzestrzeniania się Youtonu). Warto też wspomnieć o temperaturze wytwarzanej lawy. Ta bowiem jest znacznie większa niż naturalna, co skutkuje niszczycielską siłą – najmniejszy kontakt z tym wytworem skutkuje stopieniem wszystkiego w sekundach.
Zasięg
45 m³ – 55 metrów
Koszt Chakry C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Nazwa
Kakazan
Ranga
S
Pieczęci
Baran → Dotknięcie ziemi
Zasięg Max.
150 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najpotężniejsza i niezwykle niszczycielska technika klanu Terumi, wpływająca na otoczenie i będąca w stanie zabić wiele celów w dużej odległości. Użytkownik przykłada dłonie do podłoża i przesyła do niego swoją chakrę, która wędruje pod samą powierzchnią ziemi. W wybranym przez użytkownika miejscu wytwarza ona średniej wielkości krater wulkanu, który gwałtownie wybucha, rozrzucając na wszystkie strony stopione głazy i magmę. Efekt jest wyjątkowo niszczycielski zwłaszcza w okolicach lasów. Temperatura lawy jest na tyle wysoka, że jest ona w stanie ciężko poparzyć nawet Bijuu.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Yōton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Klaśnięcie w dłonie przed sobą
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe Wymaga 80 siły i wytrzymałości. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty (np. komuś brakuje 5 siły i wytrzymałości, szybkość maleje więc o 10) do minimum 1. Technika nie obejmuje trzymanych przez użytkownika broni. Niewzmocnione żadnym chakra-flow są one tak samo wrażliwe na jej skutki jak inne przedmioty obce.
Opis Po złożeniu razem dłoni użytkownik pokrywa całe swoje ciało warstwą lawy wymieszaną z chakrą Yōtonu zyskując tym samym powłokę, której można użyć zarówno do ataku jak i obrony. Możliwości ofensywne lawowej zbroi wynikają przede wszystkim z jej ogromnej temperatury. Ciosy użytkownika w takim stanie mogą powodować najcięższe oparzenia, zwęglać żywe organizmy, przepalać zbroje i defensywy oraz topić stal przy dłuższym kontakcie. Nawet będąc w pobliżu użytkownika Yōton no Yoroi da się poczuć falę gorąca bijącą od lawowego płaszcza, a bezpośrednie podejście do niego na odległość ciosu wiąże się z dużym ryzykiem oparzeń I stopnia (na odkrytej skórze). Siła defensywna zbroi wynika przede wszystkim z możliwości neutralizowania ataków przy pomocy ogromnej temperatury. W skrócie - niewiele ataków zdąży się przez nią przebić, wcześniej nie będąc stopionym na płynną papkę. Atakowanie użytkownika Yoton no Yoroi przy pomocy taijutsu na pewno zrani bardziej samego atakującego, niż sam cel, natomiast shurikeny wbite w lawę pokrywającą użytkownika zostaną stopione, nie zadając żadnych obrażeń. Techniki nie da się "ugasić" niskopoziomowym suitonem czy stłumić dotonem. Tak długo jak jest podtrzymywana, tak długo będzie oddziaływać na otoczenie, choć będąc np. w zbiorniku wodnym oczywistym jest, że jej skuteczność zostanie znacząco zmniejszona. Technika nie chroni jednak przed atakami opartymi na czystej chakrze jak np. Rasengan, a także sama nie zapewnia ochrony w stylu twardego pancerza, więc nie będzie ona również stanowiła dużego oporu dla technik penetracyjnych. Nie topi również broni pokrytych technikami chakra-flow.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda!
Awatar użytkownika
Doge
Moderator
Posty: 143
Rejestracja: 18 lut 2015, o 22:28
Krótki wygląd: Ciemny blondyn w okularach
Widoczny ekwipunek: Torba na laptopa, telefon
GG/Discord: Aka#1339
Multikonta: Aki, Atae

Re: Terumi

Post autor: Doge »

Futton Obrazek
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Początkowy poziom rozwoju Futton no Jutsu pozwala na wytwarzanie chakry Uwolnienia Wrzątku. Nawet pomimo dość niewielkiej siły, technika i tak potrafi się dość dobrze rozprzestrzeniać i przy odpowiednim użytkowaniu - może namieszać w szykach.
Wrzątek
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Obrazek
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Na tej randze użytkownik może się już pochwalić dość dobrą kontrolą Futtonu. Zasięg techniki dość znacząco rośnie, podobnie jak i gęstość gazu - teraz łatwiej się rozprzestrzenia. Temperatura pary również rośnie. Nawet pojedynczy dech powoduje spory ból w płucach.
Wrzątek
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Obrazek
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Trzecia ranga klanowa Terumi pozwala na bardzo duże poprawienie kontroli Futtonu. Oprócz kolejnego wzrostu objętości wytwarzanego jednorazowo gazu, rośnie również jego stopień rozprzestrzeniania oraz temperatura. Dłuższy kontakt będzie owocował gotowaniem się przeciwników. Na tym poziomie Terumi zyskuje możliwość nadania parze właściwości kwasu.
Wrzątek
Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie. Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -15 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Para: E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Kwas: E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Futton: Kōmu no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Koń -> Ptak -> Baran (Baran podtrzymywany w chwili wypluwania)
Statystyki
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Opis Użytkownik Futtonu wypluwa z ust żrący kwas w formie strumienia niewielkich kropelek cieczy. Wypuszczany kwas nie rozchodzi się w powietrzu, ani nie utrzymuje jak standardowa para. Strumień leci w linii prostej, w posłanym kierunku paląc wszystko na co trafi na swojej drodze.
Uwaga Po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -5 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się z turami spędzonymi w kwasie wytworzonym przy pomocy reberu i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Obrazek
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatni poziom Futton no Jutsu. Daje on kilka dodatkowych umiejętności, które pozwalają na łatwiejsze kontrolowanie pola walki. Oprócz tradycyjnego wzrostu objętości, zasięgu i rozprzestrzeniania, shinobi otrzymuje możliwość kontrolowania kształtu chmury i kierunku, w którym będzie ona zmierzać. Ponadto od tego poziomu gęsta para nie musi być wypuszczana przez usta, lecz przy pomocy całego ciała. Wysoka temperatura sprawia, że przeciwnicy doznają ciężkich oparzeń już w wyniku najmniejszego kontaktu z parą. Od tego poziomu (przy pełnym skupieniu) można kontrolować kwas/parę tak, aby nasi towarzysze nie zostali poparzeni.
Wrzątek
Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie. Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -20 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Para: D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Kwas: D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (na turę)
Nazwa
Futton: Kairiki Musō
Ranga
A
Pieczęci
Koń
Zasięg Max.
2 m
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
opis Użytkownik poprzez wrzenie chakry emituje ze swojego ciała duże ilości gorącej pary. Może ona poparzyć przeciwników którzy podejdą zbyt blisko, a także zneutralizować techniki Suitonu i Hyotonu (do rangi B), w promieniu dwóch metrów od użytkownika. Dodatkowo użytkownik tej techniki jest w stanie wykorzystać strumienie generowanej pary by zwiększyć swoją szybkość i siłę ataków (+20 siły i szybkości postaci na czas działania techniki). Istnieje możliwość zdobycia specjalnej zbroi, która podwaja przyrost siły i szybkości uzyskiwanych za pomocą tej techniki.
Obrazek
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Ranga mistrzowska. Na tym poziomie użytkownik może wytwarzać ogromne chmury Uwolnienia Wrzątku zdolne obejmować spore połacie terenu. Objętość gazu i rozprzestrzenianie się stają się na tyle duże, że ucieczka przed nim jest bardzo trudnym zadaniem. Nasza magła - zarówno wrzątkowa jak i kwasowa - osiąga tak wysoką temperaturę, że może doprowadzić do zapłonu ubrań czy też wypalenia notek znajdujących się w torbie oponenta. Bezpośredni kontakt najczęściej kończy się natychmiastowym zgonem wroga.
Wrzątek
Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie. Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -25 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Para: C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Kwas: C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (na turę)
0 x
Obrazek
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość