Szlak transportowy

Południowa prowincja Samotnych Wydm, zamieszkana przez Ród Haretsu oraz współrządzący wraz z nimi Ród Dōhito. Od wschodu graniczy ona z "niezbadanymi obszarami", od zachodu z Sabishi, zaś od północy - z Atsui. Tsurai, podobnie jak pozostałe prowincje tej krainy, obfituje w pustynie, odznaczając się wieloma wydmami, kaktusami, oraz licznymi jadowitymi zwierzętami. Ze względu na nieliczne oazy i bardzo nieprzyjazny klimat nie jest to prowincja zbyt często odwiedzana, lecz znana jest jako źródło wielu bardzo mocnych ziół.
Awatar użytkownika
Oshi
Martwa postać
Posty: 669
Rejestracja: 27 sie 2017, o 23:46
Wiek postaci: 20
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: -Niebieskie włosy.
-Całe ciało pokryte tatuażem w motywach lasu.
-Zlote oczy.
-Wakizashi na plecach, przy pasie.
-Czerwony płaszcz, przewiązany w pasie rękawami.
-Typowe sandały do połowy łydek.
-Bandaże na dłoniach, sięgające do samych łokci.
Widoczny ekwipunek: -Plecak(Eventy/misje/wyprawy).
-Torba biodrowa.
Multikonta: O.O

Re: Szlak transportowy

Post autor: Oshi »

Oshi ze spokojem zerknął przed siebie, gdy godziny mijały mu spokojne w podróży... Od ostatniej walki minęło raptem dwa dni, Senju czuł w sobie ten sam ból który towarzyszył mu za każdym razem gdy w grę wchodziło czyjeś życie... Sam nie wiedział nawet czego szukał w Kaigan, jego losem kierowały często decyzję których z początku nie rozumiał... Klon powinien był już dostać się do Kaigan, co oczywiście wiązało się z zainteresowaniem tym co mógł znaleźć podczas swej wędrówki. Oshi zaciągnął mocniej kaptur osłaniający twarz, po czym z nową dawką energii ruszył szlakiem prowadzącym do miast portowych... Kto wie co może go spotkać.
Skąd: Shinrin
Dokąd: Kaigan
Czas podróży: 30 min
Czas przybycia: 8:30
Środek transportu: piąta palce
0 x
Towarzysz podróży •<~

Obrazek
•Imię: Burū
•Wiek: 5 lat
•Płeć: Męska
•Wielkość: 80 cm
...*Wąż ukrywający się przeważnie gdzieś na ciele Oshiego, owinięty wokół szyji przyjemnie syczy mu do ucha gdy krew niemal wisi w powietrzu. Złote spojrzenie pionowych źrenic, niebieskie łuski mieniące się w słońcu zielonym odcieniem. Chłopak nadał mu miano Burū... Było to pierwsze co przyszło do jego głowy, gdy ujrzał jak mały gad wydostaje się z rozciętych wnętrzności większej besti.*...
Ren

Re: Szlak transportowy

Post autor: Ren »

Skąd: Tsurai
Dokąd: Shigashi no Kibu
Czas podróży: 30min/1h
Czas przybycia: 20:28/ 20:58
Środek transportu: Nogi

Ren znalazł się w końcu na głównym szlaku transportowym. Była to jedyna główna droga prowadząca "w świat", ponieważ Tsurai było bezpośrednio połączone tylko z Atsui, dlatego podróż wszędzie była dość długa. Temperatura była dość znośna, więc chłopakowi dość dobrze się podróżowało. Oprócz tego tylko piach, piach, piach i.... Więcej piachu. Nic konkretnego się nie działo. Zwyczajna nuda. Tutaj przejechała karawana, tutaj jakiś zbłąkany wędrowiec, tutaj jakiś handlarz próbował swojego szczęścia przy drodze. Tak droga mijała białowłosemu, który obserwował tylko zachowanie innych ludzi. Po dość krótkiej wędrówce dotarł już do terytorium Atsui. Te rejony też znał dość dobrze, więc stwierdził, że przydałaby mu się podróż w jakieś mniej znane rejony. Być może spotka go coś ciekawego. Może jakieś zlecenie, albo ktoś godny uwagi? Kto wie? Białowłosy podrapał się po głowie zastanawiając się, jaką drogę obrać. W końcu postanowił udać się w stronę Shigasu no Kiba, ponieważ z tego co wiedział, był to grunt neutralny, a nie był zbyt dobrze zaznajomiony z relacjami wielkich rodów. Ruszył w dalszą podróż z prowincji Atsui bez większego zastanowienia. Droga dalej przebiegała bez większych ekscesów. W końcu zaczął powoli odczuwać zmianę klimatu, która przyniosła wiele świeżego powietrza. Ani się obejrzał, a był już u granic jego celu.

z.t
0 x
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 619
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Szlak transportowy

Post autor: Numa »

I Ty Numo wyruszyłeś z cesarstwa w poszukiwaniu znajomej. I co skończyłeś tutaj, gdzieś na środku niczego, w zwykłej pustyni, w miejscu zapomnianym przez ludzi. Zabłądziłeś, szukasz drogi, co może przytrafić ci się dalej? Nie wiesz ? Nie masz pojęcia? Nic dziwnego. Więc co zrobisz ? Ruszysz dalej tak po prostu ruszyć dalej z kończącymi się zapasami wody, pewnie odnajdziesz kiedyś jakąś cywilizację. Jednak na co ci to ? Pewnie wpakujesz się w kolejne bagno, możliwe że podobnych rozmiarów jak Kami no Hikage. Mimo tego nie chcesz ustąpić. Dobrze idź dalej Numo przyj naprzód dotrzyj do wioski. Wiem że do niej dotrzesz, w jakiejś formie. I tak odszedłeś niepewny przyszłości z tego szlaku, kto wie czy jeszcze powrócisz na tą drogę.


/ challenge napisać posta w 2 osobie \
/nmm\
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Szlak transportowy

Post autor: Akarui »

Dokąd: Sabishi
Czas podróży: pół h
Środek transportu: motonogą.

"Jedźmy, nikt nie woła..."

Słowa wielkiego poety przeczytane dawno temu na stałe utkwiły w głowie Iryonina. W wierszu podmiot liryczny opowiada o swojej podróży przez puste stepy. Tęskni za ojczyzną, która zostawia za sobą. Chciałby wiedzieć, że ktoś za nim tęskni, że ktoś chce jego powrotu. Ma nadzieję, że usłyszy znajomy głos, odwraca się, wypatruje, nasłuchuje... I nic.

Cytat ten może być jednak wyjęty z kontekstu i przedstawiony w zupełnie inny sposób. Na przykład tak, jak zastosował go właśnie Tozawa. Nikt za nim nie woła. Zrobił wszystko, co było w jego mocy. Dziewczynka jest bezpieczna, zwyrol trafił w ręce władz, statek jest bezpieczny, choć załoga zdziesiątkowana. Tajemnica zaginięć rozwiązana, ale nie można nikogo zapewnić, że to się nie powtórzy. Chciał zadbać o bezpieczeństwo Aiko i Tatami, jednak mu odmówiły. Została jedna rzecz do zrobienia: wrócić do Ningyō-shi i powiedzieć radnemu Haradzie co się dzieje pod Tajemniczym Lasem. Jeśli ten zechce coś z tym zrobić, będzie potrzebna zorganizowana wyprawa z prawdziwego zdarzenia, a nie jeden Shinobi wysłany ot tak, z dnia na dzień.

Droga upływała spokojnie i szło się szybciej niż do wybrzeża Tsurai. Może to dlatego, bo wracało się do domu? Do upragnionego odpoczynku? A może dlatego, bo okolica była niespokojna i przerażająca? Jeszcze parę dni temu krajobraz wyglądał zgoła inaczej. Teraz w oddali widać było dymy, jak z pożarów, widać było tułających się ludzi, a raz Akarui musiał przemykać rowami i krzakami, by nie spotkać się z jakimś przechodzącym oddziałem shinobich. Wyglądali jak po walce. W Tsurai ostatnim czasem coś się wydarzyło, ale lepiej się nie pokazywać i nie wychylać, tylko wrócić spokojnie do swojej wioski. No chyba, że medyk pozna kogoś z łagodniejszym usposobieniem, od którego dowie się czegokolwiek
0 x
MOWA
Murai

Re: Szlak transportowy

Post autor: Murai »

0 x
Awatar użytkownika
Toshizo
Gracz nieobecny
Posty: 57
Rejestracja: 9 sie 2019, o 14:14
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Szczupły i wysoki mężczyzna, włosy blond, na twarzy biały puder.

Re: Szlak transportowy

Post autor: Toshizo »

0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Akio
Postać porzucona
Posty: 71
Rejestracja: 26 sty 2019, o 18:31

Re: Szlak transportowy

Post autor: Akio »

Obrazek Kiedy tylko opuścili karczmę od razu skierowali się na skraj wioski. Skoro mieli ruszać to musieli się pośpieszyć bo podróż mogła trochę potrwać a wolała nie przemieszczać się w nocy. Wtedy zdecydowanie łatwiej stracić orientację. Szczególnie na niebie gdzie nie ma drogowskazów a Akio nie miała pojęcia o gwiazdozbiorach więc żadna z konstelacji nie podpowie jej drogi do domu.
Spacerując tak dziewczyna chciała zaimponować Nendo i zaczęła lepić sowę. Chciała mu przedstawić swoje dzieło, które posłuży im do transportu. Uwielbiała wykorzystywać swoje stworki do podróży. Czasami nawet kiedy nie miała nic do roboty wychodziła z domu by pomedytować wysoko w chmurach, daleko od codziennego bullshitu.
Puff! Przed nimi pojawiła się ogromna sowa. Spokojnie zdołała by przenieść kilka osób. Dziewczyna gestem ręki zachęciła chłopaka aby do niej dołączył na grzbiecie ptaszyska. Chwilę później byli już wysoko nad chmurami gdzie wiał lekki wietrzyk, który sprawiał że promienie Słońca nie były tak uciążliwe.

-200g gliny

Kto: Akio, Shins
Dokąd: Yusetsu
Czas podróży: 1 godzina
Środek transportu: Sowa Dohito
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Mahiro
Gracz nieobecny
Posty: 135
Rejestracja: 14 mar 2020, o 11:31

Re: Szlak transportowy

Post autor: Mahiro »

Mahiro miał dość przygód w swojej rodzinnej prowincji. Dodatkowo coś mu tam się udało usłyszeć o jakimś turnieju u samurajów. Nie mógł przegapić takiej okazji. Takie wydarzenie nie zdarza się zbyt często a dla takiego maniaka z obsesja na punkcie rywalizacji to idealnie miejsce. Na udział było już za późno ale oglądanie zmagań innych było dla niego wystarczająco atrakcyjne. Na ten moment jego wiedza o świecie była podstawowa a tutaj nadarzyła się sytuacje aby na własne oczy zdobyć cenne informacje o innych zdolnościach klanowych. Dla kogoś kto mierzy w tytuł najsilniejszego na świecie absolutny must have aby wykorzystać to wydarzenie dla siebie. Młody Haretsu nie mógł sobie pozwolić na marnowanie czasu dlatego zdecydował się na konną przejażdżkę by zyskać na czasie.

z/t ---> http://shinobi-war.pl/viewtopic.p ... 33#p140533

Dokąd: Yusetsu
Czas podróży: 30min
Środek transportu: Koń (50RYO)
0 x
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Szlak transportowy

Post autor: Shins »

  Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Shinsu
Posty: 495
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 21
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.

Re: Szlak transportowy

Post autor: Shinsu »

Poprzedni temat: https://shinobi-war.pl/viewtopic. ... 83#p178783
Następny post: https://shinobi-war.pl/viewtopic. ... 65#p178865

  Ukryty tekst
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tsurai”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość